čtvrtek 13. října 2016

Bonbóny s příchutí penisu

Tags

Dnes jsem si povšiml na jednom zahraničním webu zprávy, která mi vyvolala údiv na tváři. Jedná se o zprávu, kde se píše, že v EU, USA a Kanadě zakázali prodej bonbónů s příchutí penisu na vyléčení homosexuality. Nešokovalo mě, že zakázali prodej, ale spíše, že vůbec něco takového existuje.
V článku byla i přidaná fotka tohoto zázračného léku.
Na krabičce byl uvedený Dr. Neil Formes, jako vynálezce těchto bonbónů. A já se ptám, odkud tento homofób ví, jak chutná penis? Já to třeba nevím, jelikož mám všech dvanáct páru žeber a mé tělo mi to nedovolí. Asi se obětoval pro blaho lidstva a trochu si zablbnul s klukama v laborce.
Jelikož to bylo prodáváno jako bonbón, tak se jedná o potravinářství. Každý kdo v tomto oboru dělal, tak asi ví, že se musí každá výrobní šarže degustovat. Úplně si představuji, jak skupina pěti až deseti homofobů hodnotí konzistenci, barvu a hlavně chuť.
Na krabičce je mnoho hesel, jako například extra silná chuť penisu a tak dále. Ovšem už tam není uvedeno, jestli mytého nebo nemytého.
Neumím si představit jak to má fungovat a jaké je dávkování. Když bych jako dostal v kanclu chuť na svého kolegu, tak bych si to měl vzít? A co když dostanu chuť na svého kolegu těsně před nějakým jednáním? To bych pak při své prezentaci zasmrděl svým penisovým dechem celou zasedačku.
Dočkáme se taky, že se začnou prodávat bonbony s příchutí vagíny na vyléčení homosexuality u žen, nebo už to vynalezli rusové a prodávají to jako sušené ančovičky?
Jsem rád, že EU, USA a Kanada jsou svobodné země a uvědomují si, že homosexualita není nemoc.

This Is The Oldest Page


EmoticonEmoticon